Η Missgems.gr είναι υπεύθυνη για τη σωστή και επαρκή συσκευασία των προϊόντων που παραγγέλνετε έτσι ώστε να μην προκληθεί ζημιά στο εσωτερικό των πακέτων κατά την αποστολή τους.
Οι αποστολές πραγματοποιούνται σε όλη την Ελλάδα με εταιρεία ταχυμεταφορών, μέσα σε ένα διάστημα μίας έως τριών εργάσιμων ημερών από τη στιγμή της παραγγελίας σας. Η παράδοση σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές δύναται να παρουσιάσει καθυστέρηση 2-5 ημερών. Οι υπηρεσίες ταχυμεταφοράς αποστολών γίνεται μέσω των κάτωθι εταιριών.
- Speeedex Courier
- Ελληνικά Ταχυδρομεία
- ΕΛΤΑ Courier
- Acs
- Γενική Ταχυδρομική
Για όλη την Ελλάδα το κόστος αποστολής είναι στα τέσσερα ευρώ και πενήντα λεπτά (4.50 €) χωρίς να επηρεάζεται από το δυσπρόσιτο ή απομακρυσμένο σημείο παράδοσης του πελάτη. Η παράδοση σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές δεν επιβαρύνει το κόστος. Επίσης, η missgems.gr ΔΕΝ χρεώνει την υπηρεσία της αντικαταβολής. Η χρέωση της αποστολής υπολογίζεται ογκομετρικά και δεν εξαρτάται από το σημείο τελικής παράδοσης.
ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ €100,00 ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ και ο πελάτης πλέον μπορεί να το επιλέξει από την φόρμα καταχώρησης παραγγελίας.
Η MissGems.gr υποχρεούται να ενημερώνει τον πελάτη για τον αριθμό αποστολής, καθώς και για το πιθανό σημείο παράδοσης – εάν ο τελευταίος θελήσει να παραλάβει στο υποκατάστημα της μεταφορικής (Hold).
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
O Πελάτης έχει δικαίωμα σε ακύρωση παραγγελίας/ αποστολής στις κάτωθι περιπτώσεις
- Εάν αποφασίσει αντί για παράδοση μέσω courier να παραλάβει από το φυσικό κατάστημα
Σε αυτήν την περίπτωση επικοινωνεί είτε τηλεφωνικά στο 6947847134 είτε μέσω e-mail στο info@missgems.gr και προβαίνουμε σε ακύρωση αποστολής και παραμονή της παραγγελίας στο φυσικό κατάστημα - Εάν αλλάξει γνώμη για το είδος του προϊόντος
Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνεί είτε τηλεφωνικά στο 6947847134 είτε μέσω e-mail στο info@missgems.gr και προβαίνουμε σε ακύρωση αποστολής και διαμόρφωση νέας παραγγελίας - Εάν δεν του αρέσει το τελικό προϊόν/το μετάνοιωσε/ για οποιοδήποτε λόγο και ενημερώσει έγκαιρα είτε τηλεφωνικά στο 6947847134 είτε μέσω e-mail στο info@missgems.gr.
Εάν ο πελάτης για οποιοδήποτε λόγο δεν παραλάβει την αποστολή του όταν αυτή έχει ήδη δρομολογηθεί και φτάσει στο τελικό υποκατάστημα εξυπηρέτησης της εταιρίας μεταφορών, αυτή παραμένει στο υποκατάστημα της μεταφορικής της αντίστοιχης περιοχής εξυπηρέτησης για 15 ημέρες.
Η MissGems.gr ενημερώνει γραπτώς τον πελάτη για την παραμονή της αποστολής. Εάν δεν ληφθεί απάντηση, η αποστολή θεωρείται ακυρωμένη.
Στην περίπτωση επανάληψης ακυρωμένης παραγγελίας από τον ίδιο πελάτη, η Missgems.gr χρεώνει και τα μεταφορικά της πρώτης φοράς και αίρει το δικαίωμα των δωρεάν μεταφορικών για παραγγελίες άνω των €100.00 .
Όλες οι ακυρώσεις αποστολών εξετάζονται από το νομικό μας τμήμα για περιπτώσεις απώλειας, κακομεταχείρισης, κλοπής, ή όποιας κακόβουλης πράξης έχει στόχο να ζημιώσει την Missgems.gr.
- Ο πελάτης/τελικός παραλήπτης έχει το δικαίωμα επιστροφής της αποστολής. Σε αυτήν την περίπτωση οφείλει να συμπληρώσει το σχετικό έγγραφο που εσωκλείεται στο εσωτερικό της συσκευασίας και μαζί με την απόδειξη πληρωμής, να επιστρέψει το προϊόν ΑΤΕΛΩΣ στην εταιρεία κούριερ της περιοχής του. Σε αυτήν την περίπτωση, τα μεταφορικά επιστροφής και αντικατάστασης προϊόντος ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ. Για οποιαδήποτε αντικατάσταση εκ νέου, θα χρεωθούν τα μεταφορικά που ισχύουν και στην πρώτη παραγγελία.
- Προσοχή: Προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση / προσφορά / εκπτωτική σαιζόν / προωθητική ενέργεια (π.χ. give away, διαγωνισμοί κλπ) ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα παρακάτω θέματα:
– Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου;
– Σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
– Πότε θα παραλάβω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου που ακόμη δε μου έχει σταλεί;
– Η παραγγελία μου δεν έφθασε ποτέ;
– Ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου.
– Θα πάρω απόδειξη όταν παραγγείλω online?
Ο πελάτης επικοινωνεί είτε τηλεφωνικά στο 6947847134 είτε μέσω e-mail στο info@missgems.gr